torsdag den 16. juli 2009

Velkommen

Som vel adskillige andre, som blogger jævnligt, så sidder jeg og kigger på statistik over den trafik, som kommer denne vej. Bl.a. kan jeg se, at ca. 2/3 af trafikken kommer via søgemaskiner, og en stor del af det, er til et enkelt indlæg som jeg skrev for to år siden - og min fornemmelse er, at de fleste bliver skuffet, når de finder ud af, at jeg egentlig har noget helt andet på hjerte end det som deres søgeord tyder på, at de vil vide noget om - så jeg vil ikke sige mere om det her, for der er ingen grund til at henlede mere opmærksomhed på det.

En anden dimension, som jeg til gengæld er anderledes tilfreds med, er antallet af faste læsere, som jeg har. Der har iflg. feedburner i lang tid været et trofast dusin læsere (tallet har ligget og svinget imellem 11 og 14 i over et år). Absolut set er det måske ikke så mange, men jeg er ovenud tilfreds: Tak for jeres interesse - det er i høj grad jer, som jeg skriver for!

Og når man så tror, at man ved alt, så svinger den pludselig op på 17 faste læsere et par gange her i denne varme sommertid; så højt har tallet aldrig været oppe før. Jeg har ikke selv været så flittig til at skrive på det seneste, for der er rent ud sagt så meget andet end at sidde foran en computer, som man kan foretage sig i denne herlige og lyse tid (men det er ingen opfordring - bliv endelig ved med at læse her!). Derfor har jeg ingen anelse om, hvorfor det er sket - jeg tillader mig at regne med, at det ikke er en tilfældig teknikalitet, så jeg vil her med stor glæde sige: Velkommen til jer nye - jeg håber, at I vil blive mindst lige så glade for at komme her, som "det trofaste dusin"!

Ingen kommentarer: