lørdag den 8. marts 2008

Pæreskud


Pæreskud
At have en blog er vel et stykke selvpromovering, og lad mig derfor benytte denne lejlighed til at henvise til mit web-album. Det var jo et vidunderligt vejr i dag, og jeg fik lejligheden til at gå lidt rundt i haven, og tage et par billeder.

Alt er godt nok langt fremme, og jeg kan se, at vores have ikke engang er noget specielt - der er mange steder, hvor man er længere fremme. Jeg synes at det er flot, og det håber jeg også at I andre gør.

Selvom forårsblomsterne lige nu er i overflod - pånær lige erantis, som frosten tog den anden nat - og selvom at vi sådan selv stadig går og venter på liljer og tulipaner, så er der kommet meget gang i det. Der som nok glæder mig mest, at man allerede nu kan se knopper på frugttræer og kan se f.eks. rabarberen skyde. Ja, selv den ene af mine sommerfuglebuske er begyndt at sætte nye blade.


Rabarber
Man kan godt blive helt nervøs. Det klarer nok en let omgang nattefrost - men selvom foråret godt nok er begyndt i følge kalenderen, så kan vi stadig nå at få en ordentlig omgang kulde. Og sker det, så lad os i det mindste håbe, at der kommer godt med sne med - ellers kan det godt blive lidt af en massakre.

Et lille hint - man kan lægge kommentarer både her, og til de enkelte billeder i albummet. Og det behøver ikke altsammen være ros - hvis man kritiserer, så er der stor chance for, at man får ret (og motiverer mig til at prøve lidt mere næste gang).

Ingen kommentarer: