fredag den 23. november 2007

Godt efterår

Jeg synes, at vi har haft et rigtigt flot efterår i år. Og jeg er ikke helt alene med den betragtning, for jeg har ladet mig fortælle, at fraværet af rigtige efterårsstorme faktisk lod os beholde efterårsløvet længere end sædvanligt.

Fra Autumn


Efteråret er for mig den tid af året, hvor jeg får taget flest billeder for billederne egen skyld. Der er simpelthen så meget flot at vise frem og samtidig så har jeg tiden.

Vinteren er nok trods alt for mørk og kold, foråret for kort og sommeren for travl (om sommeren bliver taget rigtig mange billeder, men det er mest turistbilleder, og de er mest interessant for dem, som også har minderne).

Derfor er vist meget naturligt, at det eneste sæsonprægede album, som jeg har fået lavet, netop er et album om efteråret (følg linket "Autumn" ovenfor). Jeg håber at jeg har formået at formidle bare en smule af efterårets stemning.

Ingen kommentarer: