onsdag den 11. marts 2009

Hej, venner!

Ude til ... øhm, altså den side, hvor man starter med at læse, og "Q", "A" og "Z" sidder på de fleste tastaturer (ja, ja, jeg kan ikke kende forskel på højre og venstre - og hva' så!?) ... og så lidt nede, der har jeg anbragt en dims, hvor man kan skrive sig på, hvis man læser denne blog fast.

Det er egentlig en skør ide, og jeg er ikke sikker på, at den bliver siddende der, for dels er der nogle programmører med en firecifre IQ, som har lavet super geniale programmer til at give et godt gæt på antallet af faste læsere på en blog som denne, og lad os bare side, at 4 bits er rigeligt - og dels så kan jeg sådan set godt forstå, hvis man ikke lige har lyst til at udstille, at man synes at det jeg skriver er værd at holde øje med.

...men nu er den der, som alternativ til at skrive en kommentar eller sende mig en mail.

Ingen kommentarer: